ویژگیهایی یک صفحه فرود آموزشی باید داشته باشد!
یک لندینگ پیج آموزشی خوب و موفق، مخاطبین خاصی را هدف قرار میدهد.مثلاً ترافیکی که از کمپین ایمیلی برای معرفی و دعوت به دانلود یک کتاب الکترونیکی و یا بازدیدکنندگانی که بر روی یک تبلیغ کلیکی مربوط به کمپین خاصی کلیک کردهاند. بنابراین بسیار مهم است که برای هر پیشنهاد و تخفیف(offer) مراجعه به سایت خود یک صفحه فرود مناسب آن تخفیف داشته باشید. بر اساس گزارشی از hubspot شرکتهای با بیش از ۳۰ لندینگ پیج آموزشی ۷ برابر بیشتر از شرکتهایی که بین ۱ تا ۵ لندینگ پیج آموزشی دارند اطلاعات از بازار و مشتریان جدید جذب میکنند.
یکی از مهمترین ویژگیها در طراحی این است که در عنوان لندینگ پیج آموزشی ارزشی که بازدیدکننده با واردکردن ایمیل از طرف شما دریافت میکند را بیان کنید. این کار را میتوانید با جملات غیرمستقیم نیز انجام دهید. مثلاً با پرسیدن علاقه و یا نظر بازدیدکننده در مورد انواع محتوا و یا پرسیدن محصول موردعلاقه برای دریافت تخفیف.
راهکار دیگر که میتوانید از آن استفاده کنید، درج نظرات کسانی است که از محصول و یا محتوای شما استفاده کردهاند و راضی بودهاند. اگر این افراد، افراد معروف و شناختهشدهای نیز باشند بهتر است و یا میتوانید با آوردن عبارتی کوتاه آن رزومه فرد و تخصصش را ذکر کنید.
طراحی وبسایت فروشگاه دوربین عکاسی